top of page

Kakovost

Ob upoštevanju zakonskih predpisov, meril in evropskih standardov, IBS:

  • sprotno spremlja kakovost, konkurenčnost in učinkovitost svoje dejavnosti, ki vključuje izobraževalno, znanstveno raziskovalno in strokovno delo;

  • načrtuje periodične samoevalvacije;

  • zbira in analizira podatke o učnih izidih študentov in celotnega izobraževanja ter drugih, z njimi povezanih dejavnosti;

  • ugotavlja pomanjkljivosti v izvajanju svoje dejavnosti ter odstopanja od načrtovanih aktivnosti in dosežkov;

  • vključuje v presojo kakovosti svojega delovanja vse zaposlene, študente in druge relevantne deležnike.

Samoevalvacijska komisija

Spremljanje in vrednotenje kakovosti dela IBS izvaja Samoevalvacijska komisija.

 

Naloge in pristojnosti Komisije za samoevalvacijo so:

  • obravnava letna poročila dela na visoki šoli, vključno s poročilom o znanstveno raziskovalnem delu in poročilom o učinkovitosti študija,

  • obravnava predlog kazalcev in standardov ter postopkov za spremljanje učinkovitosti po pomembnejših področjih dejavnosti,

  • sodeluje pri pripravi letnega poročila za kakovost,

  • sodeluje pri oblikovanju koncepta in postopkov evalvacije in samoevalvacije,

  • obravnava evalvacijska poročila in oblikuje predloge za izboljšave,

  • obravnava predlog akcijskega načrta izboljšav po področjih dejavnosti, z rezultati seznani senat in na podlagi ugotovitev predlaga ustrezne rešitve.

Samoevalvacijsko poročilo IBS

KONTAKT

Referat e-naslov: referat@ibs.si

Splošne informacije: info@ibs.si

Telefon: od Ponedeljka do Petka od 10.00 do 12.00 (CET) 

+386 41 271 100 Referat

+386 51 850 800 Splošne informacije

Pisarna-Referat: od Ponedeljka do Petka od 10.00 do 12.00 (CET) oz. po predhodni najavi 

IBS, Dunajska cesta 177, 1000, Ljubljana, Slovenija - Sedež

IBS, Dunajska cesta 190, Ljubljana, Slovenija - Poslovna enota

IBS, Dunajska cesta 158, Ljubljana, Slovenija - Poslovna enota

Se zanimate za študij na IBS?
Spremljajte nas in se prijavite na naše e-novice:

Hvala za prijavo!

©2022 by Academista

bottom of page